Przedmiot został poprawnie dodany do Obserwowanych.
Przedmiot został poprawnie usunięty z Obserwowanych.
Wystąpił błąd. Nie udało się dodać pojazdu do Obserowanych.
Pojazdy zostały usunięte.
Pojazdy zostały przepisane.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
aktualizacja: 2025-10-25
§1 Postanowienia ogólne
Famat Aukcje Sp. z o.o., szanuje prywatność użytkowników korzystających ze swoich serwisów, stąd też aby dowiedzieć się więcej na temat ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi naszej Polityki Prywatności.
1. Korzystając z Portalu Aukcyjnego Famat Aukcje Sp. z o.o. akceptują Państwo zasady niniejszej polityki prywatności spółki Famat Aukcje sp. z o.o. (dalej w treści: „Polityka”).
2. Wszelkie dane przetwarzane przez Famat Aukcje Sp. z o.o. są gromadzone przy zastosowaniu odpowiednich środków ochrony poufności, integralności i bezpieczeństwa informacji.
3. Zbierane dane służą do zapewnienia określonych usług naszym Użytkownikom oraz do celów administracyjnych, statystycznych i marketingowych.
4. Aby skutecznie chronić zbierane dane zabezpieczamy je przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontrolujemy nasze metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności.
5. Nie ponosimy odpowiedzialności za inne polityki prywatności, do których prowadzą linki zamieszczane w serwisach Famat Aukcje Sp. z o.o. Dlatego zachęcamy po przejściu do tych serwisów do zapoznania się z obowiązującymi tam zasadami.
6. W przypadku zmian w Polityce Prywatności zostanie ona niezwłocznie uaktualniona na stronie www.FamatAukcje.pl.
7. Zgodnie z art. 399 ust. 3 ustawy z dnia 9 sierpnia 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. 2024 poz. 1221) informujemy, że strona internetowa www.famataukcje.pl korzysta z plików cookies. Pliki te wykorzystywane są w celach technicznych, analitycznych oraz marketingowych – zgodnie z ustawieniami przeglądarki oraz Państwa zgodą.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, celów ich przetwarzania oraz zarządzania preferencjami znajdują się w:
👉 https://famataukcje.pl/informacje/informacja-o-cookie
8. Użyte w Polityce Prywatności definicje zostały opisane i są tożsame z definicjami umieszczonymi w Regulaminie spółki Famat Aukcje Sp. z o.o., który znajduje się na tej samej stronie internetowej co niniejszy dokument pod adresem www.FamatAukcje.pl.
§2 Administrator danych osobowych
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Famat Aukcje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 30 / 63, 00-116 WARSZAWA KRS: 0000976569, NIP: 5252912364, REGON: 522340849 (dalej jako: Administrator)
2. Kontakt z Administratorem w sprawie ochrony i przetwarzania danych osobowych możliwy jest poprzez e-mail: kontakt@famataukcje.pl
§3 Cele i podstawy przetwarzania
Dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w poniższych celach. Przy każdym celu wskazujemy podstawę z art. 6 ust. 1 RODO.
a) Rejestracja i obsługa konta, udział w aukcjach, zawarcie i wykonanie umów sprzedaży Przedmiotów
Zakres: dane konta, identyfikacyjne, kontaktowe, dane transakcyjne.
Cel: umożliwienie korzystania z Portalu Aukcyjnego, udział w aukcjach, zawarcie i realizacja umów.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b) Wypełnianie obowiązków prawnych
Zakres: dane wymagane przepisami rachunkowymi, podatkowymi, archiwalnymi oraz AML.
Cel: prowadzenie rozliczeń, dokumentacji księgowej, wykonywanie obowiązków z AML.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
c) Zgody Użytkownika
Zakres: dane niezbędne do celu określonego w zgodzie, w tym newsletter, kontakt handlowy, cookies „nie niezbędne”.
Cel: realizacja komunikacji i działań objętych zgodą.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgodę można wycofać w każdym czasie, kontakt: kontakt@famataukcje.pl. Wycofanie nie wpływa na legalność przetwarzania przed wycofaniem.
d) Analizy, statystyki i rozwój usług
Zakres: dane eksploatacyjne, dane o aktywności w Portalu, preferencje, dane analityczne.
Cel: ulepszanie funkcjonalności, badanie satysfakcji, dostosowanie działania Portalu do potrzeb Użytkowników.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).
e) Marketing bezpośredni własnych produktów i usług, w tym profilowanie pod kątem doboru ofert
Zakres: dane identyfikacyjne i kontaktowe, dane o aktywności, preferencje.
Cel: kierowanie ofert dopasowanych do zainteresowań, prezentowanie treści promocyjnych.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes) lub art. 6 ust. 1 lit. a RODO (w przypadku kanałów wymagających zgody – e-mail, SMS, telefon).
Zgoda jest dobrowolna i może być wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania przed jej wycofaniem.
Dla komunikacji elektronicznej stosuje się również art. 173 i 174 PKE (dotyczące zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego).
f) Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami
Zakres: dane kontraktowe, transakcyjne, korespondencja, logi działań.
Cel: zabezpieczenie i dochodzenie roszczeń, obrona prawna.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes).
g) Zapewnienie bezpieczeństwa systemów i informacji
Zakres: logi techniczne, adres IP, identyfikatory urządzeń, dane o zdarzeniach.
Cel: zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych, wsparcie IT, zapobieganie nadużyciom.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes).
h) Obsługa reklamacji i zgłoszeń
Zakres: dane wskazane w formularzach, dane Przedmiotu, treść żądań i odpowiedzi, dane pełnomocników.
Cel: rozpatrywanie reklamacji i wniosków, komunikacja z Użytkownikiem.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w zakresie obowiązków prawnych także lit. c; dodatkowo lit. f w zakresie obrony przed roszczeniami.
i) Finansowanie zewnętrzne, ubezpieczenie i transport na życzenie Użytkownika
Zakres: dane identyfikacyjne, kontaktowe, dane transakcji, dane wymagane przez finansujących, ubezpieczycieli i przewoźników, w tym AML.
Cel: przekazanie danych partnerom w celu przedstawienia ofert finansowania, ubezpieczenia lub transportu.
Podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy jest to niezbędne do działań przed zawarciem umowy na żądanie Użytkownika, a w pozostałym zakresie lit. a RODO (zgoda) lub lit. f RODO w ramach uzasadnionego interesu i realizacji usługi pośrednictwa, przy zachowaniu obowiązków prawnych z lit. c.
§4. Odbiorcy danych osobowych
1. Organy i podmioty uprawnione na mocy prawa
Dane mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów (np. sądy, organy ścigania, organy skarbowe) w zakresie i w przypadkach przewidzianych prawem.
2. Podmioty przetwarzające dane na zlecenie (procesorzy, art. 28 RODO)
Przekazujemy dane podmiotom działającym wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie i na podstawie umów powierzenia, w szczególności:
a)dostawcom hostingu, chmury i utrzymania systemów IT,
b) dostawcom poczty, komunikacji i SMS,
c) dostawcom usług serwisowych, bezpieczeństwa i wsparcia IT,
d) dostawcom narzędzi analitycznych/pomiarowych,
e) biurom księgowym i podmiotom archiwizującym.
W szczególności: Famat Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
3. Niezależni administratorzy danych (przekazanie niezbędne do umowy lub na żądanie Użytkownika)
Dane mogą trafić do podmiotów, które samodzielnie określają cele i sposoby przetwarzania:
a) Właścicieli Przedmiotów wystawionych na aukcję – w celu zawarcia i rozliczenia umowy sprzedaży oraz wypełnienia obowiązków prawnych (w tym AML/CFT),
b) podmiotów finansujących (leasing, kredyt) – jeżeli Użytkownik wyrazi zainteresowanie ofertą,
c) ubezpieczycieli i pośredników – jeżeli Użytkownik wyrazi zainteresowanie polisą,
d) przewoźników, operatorów logistycznych i podmiotów składowania – jeżeli Użytkownik wyrazi zainteresowanie usługą transportu/przechowania,
e) operatorów płatności i banków – w zakresie rozliczeń,
f) doradców prawnych, kancelarii i audytorów – w zakresie niezbędnym do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podmioty te przekazują własne klauzule informacyjne.
4. Zasady przekazywania
Przekazujemy wyłącznie dane niezbędne do danego celu. Z procesorami zawieramy umowy powierzenia. Niezależni administratorzy otrzymują dane, gdy jest to konieczne do realizacji umowy, czynności przedumownych na żądanie Użytkownika albo wynika z przepisów.
5. Lista procesorów
Pełna, aktualna lista podmiotów przetwarzających dane na nasze zlecenie jest dostępna na żądanie. Kontakt: kontakt@famataukcje.pl
6. Transfer poza EOG
W przypadku przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy stosujemy mechanizmy zapewniające odpowiedni poziom ochrony, takie jak:
- Decyzje stwierdzające odpowiedni poziom ochrony (EU–US Data Privacy Framework dla Google LLC i innych certyfikowanych podmiotów),
- Standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską,
- Dodatkowe środki techniczne (np. pseudonimizacja lub szyfrowanie), jeśli jest to wymagane.
Szczegóły transferów podajemy na żądanie: kontakt@famataukcje.pl.
§ 5. Zakres przetwarzanych Danych osobowych
W związku z korzystaniem przez Państwa z Portalu Aukcyjnego przetwarzamy w szczególności:
1. Dane eksploatacyjne
Adres IP, przybliżona lokalizacja, identyfikatory urządzenia/przeglądarki, dane gromadzone przez pliki cookies i podobne technologie.
2. Dane konta po rejestracji
Imię i nazwisko, nazwa i miejsce prowadzenia działalności gospodarczej lub miejsce zamieszkania, NIP lub PESEL, numer telefonu, adres e-mail, dane do rozliczeń i faktury, ustawienia konta.
3. Dane wymagane vs. Dobrowolne
Podanie danych wymaganych umową lub przepisami (np. rachunkowymi, AML) jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz rozliczeń. Niepodanie tych danych uniemożliwi założenie konta, udział w aukcji lub zakup Przedmiotu. Podanie danych wykorzystywanych na podstawie zgody jest dobrowolne; brak zgody nie wpływa na świadczenie usług podstawowych.
4. Dane związane z reklamacjami
Oprócz danych wskazanych wyżej: dane nabytego Przedmiotu, treść wniosków i żądań, uzasadnienia, korespondencja, dane osób działających w Państwa imieniu, inne dane zawarte w dokumentach reklamacyjnych.
5. Dane dla finansowania zewnętrznego (kredyt, leasing itp.)
Zakres jak przy korzystaniu z Portalu Aukcyjnego jako Użytkownik oraz dane wymagane przepisami, w tym wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (np. dane beneficjenta rzeczywistego).
6. Dane dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Imię i nazwisko, nazwa i adres działalności lub miejsce zamieszkania, NIP lub PESEL, informacje o nabytych Przedmiotach i świadczonych usługach, dane transakcyjne, korespondencja.
7. Dane pełnomocników
Dane osób umocowanych do reprezentowania Państwa w kontaktach z Famat Aukcje Sp. z o.o. lub Właścicielem Przedmiotu.
8. Dane przetwarzane na podstawie zgody
Wyłącznie w zakresie niezbędnym do celu zgody (np. newsletter, kontakt handlowy, marketing, cookies nie niezbędne, powiadomienia WebPush). Zgodę można wycofać w każdym czasie.
9. Źródła danych
Dane pozyskujemy:
a) bezpośrednio od Państwa, w tym z formularzy i ustawień konta,
b) automatycznie w trakcie korzystania z Portalu Aukcyjnego (logi, cookies, podobne technologie),
c) od Właścicieli Przedmiotów wystawionych na aukcję, w zakresie niezbędnym do zawarcia i rozliczenia umowy,
d) od podmiotów finansujących, ubezpieczycieli, przewoźników i operatorów logistycznych — gdy występują Państwo o ofertę,
e) od operatorów płatności i banków — w zakresie rozliczeń,
f) od doradców prawnych i audytorów — w zakresie niezbędnym do obsługi roszczeń,
g) z rejestrów publicznych oraz innych źródeł dozwolonych prawem (w tym KYC/AML),
h) od pełnomocników działających w Państwa imieniu,
i) od partnerów, jeżeli wyrazili Państwo na to odrębną zgodę.
§6. Okres przechowywania danych
1. Świadczenie usług i rozliczenia: dane przechowujemy przez czas trwania umowy i rozliczeń, a następnie do upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z Kodeksu cywilnego (6 lat, a dla roszczeń okresowych lub związanych z działalnością gospodarczą 3 lata). Koniec terminu liczony jest na ostatni dzień roku kalendarzowego. Po tym okresie dane są usuwane lub anonimizowane.
2. Dokumenty księgowe i podatkowe: co najmniej 5 lat. Dla podatków licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku; dla rachunkowości zgodnie z art. 74 ustawy o rachunkowości.
3. Dane przetwarzane na podstawie zgody: do czasu jej wycofania, a następnie przez okres niezbędny do wykazania rozliczalności. Zapisy zgód i preferencji cookies przechowujemy przez czas konieczny do udokumentowania zgodności z PKE i RODO.
4. AML (jeżeli przepisy mają zastosowanie): dokumenty i informacje wymagane przepisami AML przechowujemy 5 lat od zakończenia relacji lub od transakcji; Generalny Inspektor może zażądać przedłużenia maksymalnie o kolejne 5 lat.
5. Spory i postępowania: w razie toczących się roszczeń lub postępowań – do ich prawomocnego zakończenia i rozliczeń, jeżeli wymaga tego ochrona naszych praw.
§7. Prawa osób, których dane dotyczą
Ponadto osobie, której dane osobowe przetwarza Administrator przysługuje prawo do:
- dostępu do treści danych - uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jego Dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz do uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach Danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
- żądania ich sprostowania - żądania sprostowania dotyczących jego Danych osobowych, które nie są prawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);
- usunięcia - żądania usunięcia jego Danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);
- żądania ograniczenia przetwarzania Danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość Danych osobowych — na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
c) Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania — do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą,
- prawo do przenoszenia danych - otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego Danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła Administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);
- prawo wniesienia sprzeciwu - względem przetwarzania Danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach Administratora, z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją,
w tym wobec profilowania. Wówczas Administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów Administratora, Administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO);
- do cofnięcia zgody w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie Danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez administratora danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://uodo.gov.pl/p/kontakt).
Każdorazowo chcąc skorzystać ze swoich praw prosimy o kontakt pod adres mailowy kontakt@famataukcje.pl lub listownie na adres Administratora.
§8. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Możemy stosować ograniczone profilowanie w celu dopasowania treści i ofert (np. rekomendacje aukcji, przypomnienia o obserwowanych Przedmiotach lub częstotliwość komunikatów), oparte na aktywności Użytkownika w Portalu Aukcyjnym oraz danych z plików cookies i podobnych technologii.
Profilowanie służy analizie preferencji Użytkowników i prezentowaniu ofert zgodnych z ich zainteresowaniami. Profilowanie marketingowe jest uruchamiane wyłącznie po udzieleniu zgody na cookies marketingowe w banerze cookies.
Nie podejmujemy decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, które wywołują skutki prawne wobec Użytkownika lub w podobny sposób istotnie na niego wpływają (art. 22 RODO).
Prawo sprzeciwu i cofnięcia zgody:
Użytkownik może w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec profilowania lub marketingu bezpośredniego, a także cofnąć wcześniej udzieloną zgodę. Sprzeciw lub cofnięcie zgody można zrealizować przez zmianę preferencji w banerze cookies lub kontakt mailowy: kontakt@famataukcje.pl.
Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
§9. Pliki cookies i podobne technologii
Stosujemy pliki cookies i podobne technologie w celu zapewnienia prawidłowego działania Portalu Aukcyjnego, analizy ruchu oraz – po uzyskaniu zgody – prowadzenia działań marketingowych i personalizacji treści.
Dla cookies innych niż niezbędne wymagamy uprzedniej zgody zgodnie z art. 399 ust. 3 ustawy z dnia 9 sierpnia 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. 2024 poz. 1221).
Zgody można udzielić, odmówić lub nimi zarządzać w banerze cookies; odmowa jest równie łatwa jak akceptacja.
Cele przetwarzania
Dane z cookies wykorzystujemy w celach:
- analitycznych – tworzenie statystyk korzystania z Portalu i pomiar efektywności,
- marketingowych – dopasowanie treści i reklam do preferencji Użytkownika (profilowanie marketingowe po zgodzie),
- technicznych – zapewnienie prawidłowego działania serwisu (np. utrzymanie sesji).
Kategorie cookies
- Niezbędne – wymagane do prawidłowego działania serwisu i świadczenia usług (działają bez zgody),
- Analityczne – służące pomiarowi i ulepszaniu działania serwisu,
- Marketingowe – używane do personalizacji treści i reklam po wyrażeniu zgody.
Zarządzanie zgodami
Zgody można w każdej chwili wycofać lub zmienić w banerze cookies albo w ustawieniach przeglądarki.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania sprzed jej wycofania.
Powiadomienia WebPush
Zgoda na powiadomienia WebPush udzielana jest w komunikacie przeglądarki. Można ją wycofać w ustawieniach przeglądarki.
Powiadomienia mogą zawierać treści informacyjne lub marketingowe – zgodnie z udzielonymi zgodami.
Google Analytics (GA4)
Korzystamy z Google Analytics (GA4) do analizy ruchu i tworzenia statystyk.
Szczegóły: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners
Dane mogą być przekazywane do USA. Transfer opieramy na EU–US Data Privacy Framework dla Google LLC lub, gdy ma to zastosowanie, na standardowych klauzulach umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską.
Jak wyłączyć/zarządzać cookies w przeglądarce:
Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
Edge: https://support.microsoft.com/microsoft-edge
Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=pl_PL
Szczegółowe informacje o plikach cookies, sposobie ich działania i zarządzania znajdują się w Polityce Cookies.
Użytkownikowi przysługuje prawo do:
- Zarządzanie ustawieniami plików cookies
Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu użytkownika, wymaga uzyskania zgody użytkownika. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana.
Zezwolenie nie jest wymagane jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści).
- Wyłączenie obsługi plików cookies
Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą tylko i wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość zmiany tych ustawień w dowolnym momencie (wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies), może także usunąć zainstalowane już pliki cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych w ustawieniach lub preferencjach opcji.
§10. Aktualizacje
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Data ostatniej aktualizacji jest wskazywana w nagłówku dokumentu. O istotnych zmianach informujemy na stronie internetowej www.famataukcje.pl.
Regulamin: https://famataukcje.pl/informacje/regulamin
Polityka prywatności: https://famataukcje.pl/informacje/polityka-prywatnosci
Polityka plików cookie: https://famataukcje.pl/informacje/informacja-o-cookie
Informacja o ochronie danych osobowych: https://famataukcje.pl/informacje/ochrona-danych-osobowych